Friday, October 9, 2015

COMMUNE/SANGKAT FUND PROJECT IMPLEMENTATION MANUAL

Microsoft Office 2000

 

 

សៀវភៅណែនាំ

 ស្តីពី

ការអនុវត្តគម្រោងមូលនិធីឃុំ សង្កាត់

COMMUNE/SANGKAT
FUND PROJECT
IMPLEMENTATION
MANUAL

                                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ជំពូកទី១ ៖ ទិដ្ឋភាពទូទៅ

១.១. តើឯកសារណែនាំនេះនិយាយអំពីអ្វី?

១.២.តើឯកសារណែនាំស្តីពីការអនុវត្តគម្រោងមូលនិធិឃុំ សង្កាត់នេះបរិយាយអំពីអ្វីខ្លះ?

១.៣. តើអ្នកណាខ្លះ ជាអ្នកប្រើប្រាស់ឯកសារនេះ?

១.៤. តើឯកសារនេះរៀបចំឡើងផ្អែកលើមូលដ្ឋានអ្វី?

១.៥. ការផ្សព្វផ្សាយអំពីសៀវភៅណែនាំស្តីពីការអនុវត្តគម្រោងមូលនិធិឃុំ សង្កាត់
១.៦. តើអ្វីទៅជាមូលនិធិឃុំ សង្កាត់
?

១.៦.១. ផ្នែករដ្ឋបាលទូទៅ

៤ ១.៦.២. ផ្នែកអភិវឌ្ឍន៍មូលដ្ឋាន

១.៧. គម្រោងអភិវឌ្ឍន៍ឃុំ សង្កាត់

១.៧.១. គម្រោង និងលទ្ធផល

១.៧.២. និយមន័យនៃគម្រោងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធមូលដ្ឋាន

១.៧.៣. និយមន័យនៃគម្រោងសេវាកម្ម

១.៧.៤. ចំណុចសំខាន់ៗក្នុងការអនុវត្តគម្រោង

១.៧.៥. កិច្ចសន្យា

១.៨. ការពិនិត្យបញ្ជាក់បច្ចេកទេស

១.៩. ជំនួយបច្ចេកទេស

១.១០. ស្លាកសញ្ញាគម្រោង

១.១១. ការរក្សាទុកឯកសារគម្រោងអភិវឌ្ឍន៍ឃុំ សង្កាត់

១.១២. ការរាយការណ៍ទៅក្រុមការងារគណនេយ្យភាពខេត្ត ក្រុង

 

ជំពូកទី២ ៖ ការរៀបចំគម្រោង និងការពិនិត្យបញ្ជាក់បច្ចេកទេស

២.១. តួនាទី និងការទទួលខុសត្រូវរបស់អ្នកពាក់ព័ន្ធ ក្នុងការរៀបចំគម្រោង

២.១.១. ក្រុមប្រឹក្សាឃុំ សង្កាត់

២.១.២. គណៈកមា្មធិការកសាងផែនការ និងថវិកា

២.១.៣. មេឃុំ ចៅសង្កាត់

២.១.៤. គណៈកម្មការគ្រប់គ្រងគម្រោង

២.១.៥. ការទទួលខុសត្រូវក្នុងការប្រើប្រាស់​និងថែទាំ

២.១.៦. សហគមន៍ និងអ្នកទទួលផលពីគម្រោង

២.១.៧. ផ្នែកគាំទ្របច្ចេកទេស

២.១.៨. អង្គភាពរដ្ឋបាលមូលដ្ឋានខេត្ត ក្រុង

២.១.៩. មន្ទីរជំនាញនានា

២.១.១០. គណៈកមាធិការប្រតិបត្តិនៃគណៈកមាធិការអភិវឌ្ឍន៍ជនបទខេត្ត ក្រុង

២.១.១១. ក្រុមការងារសុវត្ថិភាពបរិស្ថាន ដីធ្លី និងជនជាតិដើមភាគតិច  នៃលេខាធិការដ្ឋាន គ.ជ.វ.វ

2.1. Roles and Responsibilities in Project Preparation

2.1.1. The C/S Council

2.1.2. The Planning and Budgeting Committee

2.1.3. The C/S Chief

2.1.4. The Project Management Committee

2.1.5. Responsibility for Operation and Maintenance

2.1.6. The Community and the Project Beneficiaries

2.1.7. The Technical Support Unit 14

2.1.8. The Provincial/Municipal of Local Administration Unit 14

2.1.9. Technical Line Departments 15

2.1.10. Executive Committee (ExCom) of PRDC 15

2.1.11. Working Group of NCDD Secretariat 15

 

២.២. ការរៀបចំគម្រោងមូលនិធិឃុំ សង្កាត់

២.២.១. ការពិនិត្យអំពីតម្រូវការនៃការសិក្សាផលប៉ះពាល់បរិស្ថាន ដីធ្លី និង ជនជាតិដើមភាគតិចរបស់គម្រោង

២.២.២. ការបង្កើតគណៈកមការគ្រប់គ្រងគម្រោង

២.២.៣. ការរៀបចំក្រុមប្រើប្រាស់

២.២.៤. ការរៀបចំផែនការសិក្សាគម្រោង

២.២.៥. ការរៀបចំផែនទីគម្រោង

២.២.៦. ការសិក្សា និងប្រមូលព័ត៌មានទូទៅ និងព័ត៌មានបច្ចេកទេស

២.២.៧. ការសិក្សាផលប៉ះពាល់បរិស្ថាន

២.២.៨. ការសិក្សាដីធ្លី

២.២.៩. ការរៀបចំរបាយការណ៍ស្តីពីវិធានការការពារសុវត្ថិភាពជនជាតិដើមភាគតិច

២.២.១០. ការរៀបចំគ្រោងការគម្រោង

២.២.១១. ការប៉ាន់ស្មានតម្លៃគម្រោង និង ព័ត៍មានលម្អិតនៃលទ្ធផលគម្រោង

២.២.១២. ផែនការប្រើប្រាស់ និងថែទាំ

២.២.១៣. ការពិនិត្យ និងអនុម័តគ្រោងការគម្រោង

២.២.១៤. ការពិនិត្យព័ត៌មានគម្រោងដោយអង្គភាពរដ្ឋបាលមូលដ្ឋានខេត្ត ក្រុង

២.២.១៥. ការពិនិត្យបញ្ជាក់បច្ចេកទេស

២.៣. ទុនចូលរួមរបស់ប្រជាពលរដ្ឋមូលដ្ឋាន

២.៣.១. ធនធានមូលដ្ឋានសម្រាប់តម្លៃគម្រោង

២.៣.២. គោលការណ៍ណែនាំសម្រាប់ប្រមូលទុនចូលរួមរបស់មូលដ្ឋាន

២.៤. បញ្ជីតម្លៃសម្ភារៈស្តង់ដារសម្រាប់គម្រោងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ

២.៤.១. សេចក្តីផ្តើម

២.៤.២. គោលបំណង

២.៤.៣. តួនាទី និងការទទួលខុសត្រូវ

២.៤.៤. នីតិវិធីនៃការបង្កើតបញ្ជីតម្លៃសម្ភារៈស្តង់ដារ

២.៥. ការបំពេញទម្រង់ព័ត៌មានគម្រោង

២.៥.១. តើនរណាជាអ្នកបំពេញទម្រង់ព័ត៌មានគម្រោង?

២.៥.២. ព័ត៌មានដែលត្រូវបំពេញក្នុងទម្រង់ព័ត៌មានគម្រោង

២.៥.៣. បញ្ជីវិស័យ ប្រភេទគម្រោង និងមន្ទីរទទួលបន្ទុក

២.៥.៤. ការបំពេញទម្រង់ព័ត៌មានគម្រោង

២.៦.   គោលការណ៍ណែនាំសម្រាប់គណនាតម្លៃប៉ាន់សាន

២.៦.១. តើធ្វើការប៉ាន់សានតម្លៃដើម្បីអ្វី?

២.៦.២. តម្លៃផ្ទាល់ តម្លៃប្រយោល និងប្រាក់ចំណេញ

២.៦.៣. ការគណនាតម្លៃផ្ទាល់នៃគម្រោងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ

២.៦.៤. ការគណនាតម្លៃផ្ទាល់នៃគម្រោងសេវាកម្ម

២.៦.៥. ការបំពេញទម្រង់លទ្ធផល និងប៉ាន់ស្មានតម្លៃគម្រោង

២.៦.៦. ការបំពេញទម្រង់ទីតាំងលទ្ធផលគម្រោង

២.៦.៧. បញ្ជីលទ្ធផលគម្រោងស្តង់ដារ

២.៧. ការប្រើប្រាស់ និងថែទាំ

២.៧.១. តើការប្រើប្រាស់ និងថែទាំ គឺជាអ្វី?

២.៧.២. អ្នកទទួលខុសត្រូវក្នុងការប្រើប្រាស់ និងថែទាំគម្រោងមូលនិធិឃុំ សង្កាត់

២.៧.៣. ការទទួលខុសត្រូវទៅលើការប្រើប្រាស់និងថែទាំសម្រាប់ប្រភេទគម្រោងផ្សេងៗគ្នា

២.៧.៤. ការបំពេញទម្រង់ផែនការប្រើប្រាស់ និងថែទាំ

២.៧.៥. ការរៀបចំគម្រោងសម្រាប់សកមភាពថែទាំ

២.៧.៦. ការអង្កេតបច្ចេកទេសសម្រាប់ការថែទាំជាប្រចាំ

២.៧.៧. ការប៉ាន់សានតម្លៃសម្រាប់ការថែទាំជាប្រចាំ

២.៨. គោលការណ៍ណែនាំសម្រាប់វិភាគផលប៉ះពាល់បរិស្ថាន

២.៨.១. ការវិភាគផលប៉ះពាល់បរិស្ថានជាអ្វី?

២.៨.២. តើអ្នកណាជាអ្នកធ្វើការវិភាគផលប៉ះពាល់បរិស្ថាន?

២.៨.៣. តើការវិភាគផលប៉ះពាល់បរិស្ថានគួរត្រូវធ្វើនៅកន្លែងណា?

២.៨.៤. តើត្រូវចាប់ផ្តើមធ្វើការវិភាគផលប៉ះពាល់បរិស្ថានដោយរបៀបណា?

២.៨.៥. ផែនទីបរិស្ថាន

២.៨.៦. បញ្ជីវិភាគផលប៉ះពាល់បរិស្ថាន

២.៨.៧. ផែនការគ្រប់គ្រងបរិស្ថាន

២.៨.៨. អនុសាសន៍

២.៨.៩. ការពិនិត្យរបាយការណ៍វិភាគបរិស្ថាន

២.៨.១០. ការតាមដាន

២.៨.១១. ការបំពេញទម្រង់របាយការណ៍វិភាគផលប៉ះពាល់បរិស្ថាន

២.៩. គោលការណ៍ណែនាំសម្រាប់រៀបចំរបាយការណ៍សិក្សាដីធ្លី

២.៩.១. តើនរណាជាអ្នកធ្វើរបាយការណ៍?

២.៩.២. ការប្រជុំផ្សព្វផ្សាយអំពីសិទ្ធិរបស់កម្មសិទ្ធិករ ឬភោគី ឬអ្នកប្រើប្រាស់ដីធ្លី

២.៩.៣. ការធ្វើអង្កេតដីធ្លីដោយមានការចូលរួម

២.៩.៤. ការរៀបចំកិច្ចព្រមព្រៀងស្តីពីលទ្ធកមដីធ្លី

២.៩.៥. ការរៀបចំរបាយការណ៍សិក្សាដីធ្លី

២.៩.៦. ការពិនិត្យរបាយការណ៍សិក្សាដីធ្លី

២.៩.៧. ការរៀបចំឯកសារដើម្បីចាត់ចែងសំណង

២.៩.៨. សេចក្តីប្រកាសអំពីសិទ្ធិរបស់កម្មសិទ្ធិករ ឬភោគី ឬអ្នកប្រើប្រាស់ដីធ្លី

២.៩.៩. ការទូទាត់សំណងជាសាច់ប្រាក់នៅមុនពេលកិច្ចលទ្ធកម្ម

២.៩.១០. ការបំពេញទម្រង់របាយការណ៍លទ្ធកម្មដីធ្លី

២.៩.១១. ការបំពេញទម្រងរបាយការណ៍បរិច្ចាគដីធ្លីដោយស្ម័គ្រចិត្ត

២.១០. គោលការណ៍ណែនាំស្តីពីសុវត្ថិភាពជនជាតិដីមភាគតិច

២.១០.១. ជនជាតិដើមភាគតិច

២.១០.២. សិទ្ធិ និងការចូលរួមរបស់ជនជាតិដើមភាគតិច

២.១០.៣. តើគម្រោងប្រភេទណាដែលត្រូវរៀបចំរបាយការណ៍ស្តីពីវិធានការការពារ សុវត្ថិភាពជនជាតិដើមភាគតិច?

២.១០.៤. ការប្រជុំផ្សព្វផ្សាយអំពីគម្រោងដល់ជនជាតិដើមភាគតិច

២.១០.៥. ការប្រជុំពិភាក្សាជាមួយជនជាតិដើមភាគតិចអំពីគ្រោងការគម្រោង

២.១០.៦. របាយការណ៍ស្តីពីវិធានការការពារសុវត្ថិភាពជនជាតិដើមភាគតិច

២.១០.៧. វិធានការកាត់បន្ថយហានិភ័យដល់ជនជាតិដើមភាគតិច

២.១០.៨. ផែនការតាមដានការអនុវត្តវិធានការការពារសុវត្ថិភាពជនជាតិដើមភាគតិច

 

ជំពូកទី៣ ៖ លទ្ធកម្ម និងការគ្រប់គ្រងកិច្ចសន្យា

៣.១. សេចក្តីផ្តើមចំពោះកិច្ចលទ្ធកម្ម និងការគ្រប់គ្រងកិច្ចសន្យា

៣.១.១. កិច្ចលទ្ធកម្ម

៣.១.២. តួនាទី និងការទទួលខុសត្រូវ

៣.១.៣. តើអ្នកណាអាចធ្វើជាអ្នកទទួលការ ឬអ្នកផ្គត់ផ្គង់សម្ភារៈ ឬអ្នកផ្តល់សេវាកម្ម

៣.១.៤. ជំហាននានានៅក្នុងដំណើរការលទ្ធកម្ម

៣.១.៥. ការណែនាំពិសេសសម្រាប់ការអនុវត្តគម្រោងនៅតំបន់ដាច់ស្រយាល

៣.២. គោលការណ៍ណែនាំសម្រាប់រៀបចំបញ្ជីឈ្មោះអ្នកទទួលការ

៣.២.១. គោលបំណងនៃការរៀបចំបញ្ជីឈ្មោះអ្នកទទួលការ

៣.២.២. គោលការណ៍នៃការរៀបចំបញ្ជីឈ្មោះអ្នកទទួលការ

៣.២.៣. តួនាទី និងការទទួលខុសត្រូវ

៣.២.៤. រចនាសម្ព័ន្ធនៃបញ្ជីឈ្មោះអ្នកទទួលការ

៣.២.៥. លក្ខណៈសមស្របដែលអាចចុះក្នុងបញ្ជីឈ្មោះអ្នកទទួលការ

៣.២.៦. នីតិវិធីក្នុងការរៀបចំបញ្ជីឈ្មោះអ្នកទទួលការ

៣.២.៧. ការដកអ្នកទទួលការចេញពីបញ្ជីឈ្មោះអ្នកទទួលការ

៣.២.៨. ការពង្រឹងសមត្ថភាពដល់អ្នកទទួលការ

៣.៣. ការរៀបចំដេញថ្លៃ

៣.៣.១. ការបង្កើតគណៈកម្មការលទ្ធកម្ម

៣.៣.២. ការកំណត់អ្នកទទួលការដែលមានសិទ្ធិចូលដេញថ្លៃដោយក្រុមប្រឹក្សាឃុំ សង្កាត់

៣.៣.៣. ការរៀបចំឯកសារដេញថ្លៃ

៣.៣.៤. ការកំណត់ពេលវេលា និងកាលបរច្ឆេទសម្រាប់ការដាក់សំណើដេញថ្លៃ និង ការ​ប្រជុំ​បើកសំណើដេញថ្លៃ

៣.៣.៥. ការប្រកាសជូនដំណឹងអំពីការដេញថ្លៃ

៣.៣.៦. ការផ្សព្វផ្សាយឯកសារដេញថ្លៃ

៣.៤. ការបំពេញសំណើដេញថ្លៃ

៣.៤.១. កិច្ចសន្យាការងារសាងសង់

៣.៤.២. កិច្ចសន្យាសេវាកម្ម

៣.៤.៣. ឧទាហរណ៍អំពីការបំពេញទម្រង់សំណើដេញថ្លៃ

៣.៥. ការប្រជុំបើកសំណើដេញថ្លៃ

៣.៥.១. លក្ខណៈទូទៅនៃការប្រជុំបើកសំណើដេញថ្លៃ

៣.៥.២. អ្នកដែលត្រូវចូលរួមការប្រជុំបើកសំណើដេញថ្លៃ

៣.៥.៣. ការដាក់ និងទទួលសំណើដេញថ្លៃ

៣.៥.៤. ការប្រកាសបើកការដេញថ្លៃ

៣.៥.៥. ការបើកសំណើដេញថ្លៃ

៣.៦. ការប្រជុំវាយតម្លៃសំណើដេញថ្លៃ

៣.៦.១. លទ្ធកមការងារសាងសង់

៣.៦.២. លទ្ធកម្មការងារសេវាកម្ម​

៣.៦.៣. លទ្ធកម្មសម្ភារៈ ឬទំនិញ

៣.៧. ការប្រជុំប្រកាសលទ្ធផលនៃការដេញថ្លៃ

៣.៨. តើធ្វើដូចម្តេច បើការដេញថ្លៃមិនបានទទួលជោគជ័យ?

៣.៩. នីតិវិធីស្ទង់តម្លៃក្នុងស្រុក

៣.១០. នីតិវិធីចុះកិច្ចសន្យាផ្ទាល់ ឬទិញផ្ទាល់ (ការចរចាថ្លៃផ្ទាល់)

៣.១១. ការឃុបឃិតស៊ុមគ្រលំគ្នាក្នុងការដេញថ្លៃ

៣.១២. ការរៀបចំដើម្បីអនុវត្តកិច្ចសន្យា

៣.១២.១. របាយការណ៍នៃការដេញថ្លៃ

៣.១២.២. ការផ្លាស់ប្តូរចំនួនលទ្ធផលកិច្ចសន្យា

៣.១២.៣. ការបំពេញទម្រង់លទ្ធផល និងតម្លៃកិច្ចសន្យា

៣.១២.៤. ផែនការការងាររបស់អ្នកទទួលការ ឬអ្នកផ្តល់សេវាកម្ម

៣.១២.៥. ការចុះហត្ថលេខាលើកិច្ចសន្យា

៣.១២.៦. ល័ក្ខខ័ណ្ឌនៃកិច្ចសន្យា

៣.១២.៧. ការបរិយាយលម្អិតអំពីការងារថែទាំ

៣.១២.៨. ព័ត៌មានកិច្ចសន្យា

៣.១២.៩. ការកែសម្រួលកិច្ចសន្យា

៣.១៣. ការត្រួតពិនិត្យកិច្ចសន្យា និងការទូទាត់

៣.១៣.១. ការប្រជុំចាប់ផ្តើមអនុវត្តការងារ

៣.១៣.២. ការតាមដានការអនុវត្តកិច្ចសន្យា

៣.១៣.៣. គំនូសប្លង់ (សម្រាប់ការងារសាងសង់)

៣.១៣.៤. សៀវភៅកំណត់ហេតុការងារនៅការដ្ឋាន (សម្រាប់ការងារសាងសង់)

៣.១៣.៥. ការពិនិត្យបញ្ជាក់លើលទ្ធផលការងារ និងការអនុម័តការទូទាត់

៣.១៣.៦. ការពន្យារពេល

៣.១៣.៧. ការប្រជុំបញ្ចប់ការងារ

៣.១៣.៨. ការតាមដាននៅក្នុងអំឡុងពេលថែទាំ (សម្រាប់កិច្ចសន្យាការងារសាងសង់)

៣.១៣.៩. របាយការណ៍បញ្ចប់កិច្ចសន្យា

៣.១៣.១០. ការអនុវត្តបញ្ជាទិញ

៣.១៣.១១. ការបំពេញទម្រង់របាយការណ៍រីកចម្រើន និងរបាយការណ៍បញ្ចប់កិច្ចសន្យា

ជំពូកទី៤ ៖ ការតាមដាន និងការវាយតម្លៃគម្រោងមូលនិធិឃុំ សង្កាត់

៤.១. គោលបំណងនៃការតាមដាន និងវាយតម្លៃ

៤.២. តួនាទី និងការទទួលខុសត្រូវ

៤.២.១. ក្រុមប្រឹក្សាឃុំ សង្កាត់

៤.២.២. ជនបង្គោលតាមដានត្រួតពិនិត្យ និងវាយតម្លៃឃុំ សង្កាត់

៤.២.៣. តំណាងម្ចាស់គម្រោង

៤.២.៤. មេឃុំ ចៅសង្កាត់

៤.២.៥. ផ្នែកគាំទ្របច្ចេកទេស

៤.២.៦. អ្នកត្រួតពិនិត្យបច្ចេកទេស

៤.២.៧. អង្គភាពរដ្ឋបាលមូលដ្ឋានខេត្ត ក្រុង

៤.២.៨. គណៈកម្មការការសវនកម្មបច្ចេកទេស

៤.២.៩. នាយកដ្ឋានរដ្ឋបាលមូលដ្ឋាន និងក្រសួងមហាផ្ទៃ

៤.៣. ការតាមដានលើការអនុវត្តគម្រោងមូលនិធិឃុំ សង្កាត់

៤.៣.១. ការតាមដានគម្រោងមូលនិធិឃុំ សង្កាត់

៤.៣.២. ការវាយតម្លៃគម្រោងមូលនិធិឃុំ សង្កាត់

៤.៤. សវនកម្មបច្ចេកទេស

៤.៤.១. តើអ្វីទៅជាសវនកម្មបច្ចេកទេស?

៤.៤.២. តើត្រូវអនុវត្តសវនកម្មបច្ចេកទេសនៅពេលណា?

៤.៤.៣. អ្នកណាខ្លះគួរតែស្ថិតនៅក្នុងជួរគណៈកម្មការសវនកម្មបច្ចេកទេស?

៤.៤.៤. ដំណើរការសម្រាប់ធ្វើសវនកម្មបច្ចេកទេស

៤.៤.៥. របាយការណ៍សវនកម្មបច្ចេកទេស

៤.៤.៦. ការបំពេញរបាយការណ៍សវនកម្មបច្ចេកទេស

៤.៥. ប្រព័ន្ធទិន្នន័យនៃការអនុវត្តគម្រោង

៤.៥.១. តើអ្វីទៅជាប្រព័ន្ធទិន្នន័យនៃការអនុវត្តគម្រោង?

៤.៥.២. តើនរណាជាអ្នកទទួលខុសត្រូវលើប្រព័ន្ធទិន្នន័យនៃការអនុវត្តគម្រោង?

៤.៥.៣. តើព័ត៌មានអ្វីខ្លះដែលត្រូវកត់ត្រាក្នុងប្រព័ន្ធទិន្នន័យនៃការអនុវត្តគម្រោងនេះ?

 

ឧបសម្ព័ន្ធទី១ ៖ ទម្រង់នានា

ទម្រង់ទី ១ ៖ ការពិនិត្យអំពីតម្រូវការនៃការសិក្សាផលប៉ះពាល់បរិស្ថាន ដីធ្លី និងជនជាតិដើម

ភាគតិចរបស់គម្រោង

ទម្រង់ទី ២ ៖ ផែនការការងារសិក្សាគម្រោង

ទម្រង់ទី ៣ ៖ សេចក្តីជូនដំណឹងអំពីការពិនិត្យបញ្ជាក់បច្ចេកទេស

ទម្រង់ទី ៤ ៖ បង្កាន់ដៃទទួលប្រាក់ទុនចូលរួមរបស់ប្រជាពលរដ្ឋសម្រាប់គម្រោងអភិវឌ្ឍន៍

ទម្រង់ទី ៥ ៖ បញ្ជីបែងចែកសៀវភៅបង្កាន់ដៃទទួលប្រាក់ទុនចូលរួមរបស់ប្រជាពលរដ្ឋ

ទម្រង់ទី ៦ ៖ បញ្ជីទុនចូលរួមរបស់ប្រជាពលរដ្ឋ (តាមភូមិនីមួយៗ)

ទម្រង់ទី ៧ ៖ បញ្ជីទុនចូលរួមរបស់ប្រជាពលរដ្ឋ (ឃុំ សង្កាត់)

ទម្រង់ទី ៨ ៖ បញ្ជីស្រង់តម្លៃសម្ភារៈ

ទម្រង់ទី ៩ ៖ បញ្ជីតម្លៃសម្ភារៈស្តង់ដារ

ទី ១០ ៖ ព័ត៌មានគម្រោង

ទម្រង់ទី ១១ ៖ ប៉ាន់សានតម្លៃលម្អិតសម្រាប់លទ្ធផលសំណង់

ទម្រង់ទី ១២ ៖ ប៉ាន់សានតម្លៃលម្អិតសម្រាប់លទ្ធផលការងារដី

ទម្រង់ទី ១៣ ៖ ប៉ាន់សានតម្លៃលម្អិតសម្រាប់គម្រោងសេវាកម្ម

ទម្រង់ទី ១៤ ៖ លទ្ធផល និងតម្លៃប៉ាន់ស្មានគម្រោងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ

ទម្រង់ទី ១៥ ៖ លទ្ធផល និងតម្លៃប៉ាន់សានគម្រោងសេវាកម្ម

ទម្រង់ទី ១៦ ៖ ទីតាំងលទ្ធផលគម្រោង

ទម្រង់ទី ១៧ ៖ ផែនការប្រើប្រាស់ និងការថែទាំគម្រោងឃុំ សង្កាត់

ទម្រង់ទី ១៨.១ ៖ របាយការណ៍វិភាគផលប៉ះពាល់បរិស្ថាន

ទម្រង់ទី ១៨.២ ៖ បញ្ជីវិភាគផលប៉ះពាល់បរិស្ថាន

ទម្រង់ទី ១៨.៣ ៖ ផែនការគ្រប់គ្រងបរិស្ថាន

ទម្រង់ទី ១៨.៤ ៖ ផែនការតាមដានបរិស្ថាន

ទម្រង់ទី ១៨.៥ ៖ បញ្ជីឈ្មោះអ្នកចូលរួមក្នុងការវិភាគផលប៉ះពាល់បរិស្ថាន

ទម្រង់ទី ១៩ ៖ សេចក្តីប្រកាសអំពីសិទ្ធិរបស់កម្មសិទ្ធិករ ឬភោគី ឬអ្នកប្រើប្រាស់ដីធ្លី

ទម្រង់ទី ២០.១ ៖ របាយការណ៍លទ្ធកម្មដីធ្លី

ទម្រង់ទី ២០.២ ៖ តារាងលទ្ធកមដីធ្លី

ទម្រង់ទី ២០.៣ ៖ កិច្ចព្រមព្រៀងស្តីពីលទ្ធកមដីធ្លី

ទម្រង់ទី ២០.៤ ៖ ការគណនាតម្លៃសំណង និងការទួទាត់សំណង

ទម្រង់ទី ២០.៥ ៖ បញ្ជីឈ្មោះអ្នកបរិច្ចាគដីធ្លី និងទ្រព្យសម្បត្តិដោយស្មគ្រ័ចិត្តឱ្យគម្រោង

ទម្រង់ទី ២០.៦ ៖ សកម្មភាពនានាដែលត្រូវបញ្ចប់មុនពេលចាប់ផ្តើមកិច្ចលទ្ធកម្ម

ទម្រង់ទី ២០.៧ ៖ សកម្មភាពនានាដែលត្រូវបញ្ចូលក្នុងកិច្ចសន្យា

ទម្រង់ទី ២០.៨ ៖ បញ្ជីឈ្មោះអ្នកចូលរួមធ្វើអង្កេតដីធ្លី

ទម្រងទី់ ២០.៩ ៖ របាយការណ៍បរិច្ចាគដីធ្លីដោយស័្មគ្រចិត្ត

ទម្រង់ទី ២១.១ ៖ របាយការណ៍ស្តីពីវិធានការការពារសុវត្ថិភាពជនជាតិដើមភាគតិច

ទម្រង់ទី ២១.២ ៖ វិធានការកាត់បន្ថយហានិភ័យដល់ជនជាតិដើមភាគតិច

ទម្រង់ទី ២១.៣ ៖ ការតាមដានការអនុវត្តវិធានការការពារសុវត្ថិភាពជនជាតិដើមភាគតិច

ទម្រង់ទី ២២ ៖ សេចក្តីជូនដំណឹងស្តីពីការរៀបចំបញ្ជីឈ្មោះអ្នកទទួលការ (នៅ គ.ជ.វ.វ)

ទម្រង់ទី ២៣ ៖ សេចក្តីជូនដំណឹងស្តីពីការរៀបចំបញ្ជីឈ្មោះអ្នកទទួលការ (នៅខេត្ត ក្រុង)

ទម្រង់ទី ២៤ ៖ ពាក្យសុំចុះឈ្មោះក្នុងបញ្ជីឈ្មោះអ្នកទទួលការ

ទម្រង់ទី ២៥.១ ៖ ការពិនិត្យលក្ខណៈវិនិច័្ឆយដោយផ្អែកតាមពាក្យសុំចុះឈ្មោះរបស់អ្នកទទួលការ (សម្រាប់អ្នកទទួលការប្រភេទទី១ ៖ អ្នកទទួលការសំណង់ទូទៅ)

ទម្រង់ទី ២៥.២ៈ ការពិនិត្យលក្ខណៈវិនិច័យដោយផ្អែកតាមពាក្យសុំចុះឈ្មោះបស់អ្នកទទួលការ (សម្រាប់អ្នកទទួលការប្រភេទទី២ ៖ អ្នកទទួលការការងារដី)

ទម្រង់ទី ២៥.៣ ៖ ការពិនិត្យលក្ខណៈវិនិច័យដោយផ្អែកតាមពាក្យសុំចុះឈេរ្ឆាះបស់អ្នកទទួលការ (សម្រាប់អ្នកទទួលការប្រភេទទី៣ ៖ អ្នកទទួលការឯកទេស)

ទម្រងទី់ ២៦.១ ៖ ការចុះពិនិត្យផ្ទៀងផ្ទាត់ជាក់ស្តែងលើព័ត៌មានដែលផ្តល់ដោយអ្នកទទួលការ  (សម្រាប់អ្នកទទួលការប្រភេទទី១ ៖ អ្នកទទួលការសំណង់ទូទៅ)

ទម្រង់ទី ២៦.២ ៖ ការចុះពិនិត្យផ្ទៀងផ្ទាត់ជាក់ស្តែងលើព័ត៌មានដែលផ្តល់ដោយអ្នកទទួលការ  (សម្រាប់អ្នកទទួលការប្រភេទទី២ ៖ អ្នកទទួលការការងារដី)

ទម្រងទី់ ២៦.៣ ៖ ការចុះពិនិត្យផ្ទៀងផ្ទាត់ជាក់ស្តែងលើព័ត៌មានដែលផ្តល់ដោយអ្នកទទួលការ  (សម្រាប់អ្នកទទួលការប្រភេទទី៣ ៖ អ្នកទទួលការឯកទេស)

ទម្រង់ទី ២៧ ៖ របាយការណ៍វាយតម្លៃការអនុវត្តការងាររបស់អ្នកទទួលការ  ដោយក្រុមប្រឹក្សាឃុំ សង្កាត់

ទម្រងទម្រង់ទី ២៩ ៖ របាយការណ៍ស្តីពីការវាយតម្លៃបុរេលក្ខណសម្បត្តិអ្នកទទួលការ

 ទម្រង់ទី ៣០ ៖ បញ្ជីឈ្មោះអ្នកទទួលការដែលមិនមានលក្ខណសម្បត្តិគ្រប់គ្រាន់

ទម្រង់ទី ៣១ ៖ បញ្ជីឈ្មោះអ្នកទទួលការ

ទម្រង់ទី ៣២ ៖ បញ្ជីឈ្មោះអ្នកទទួលការដែលត្រូវបានដកសិទ្ធិក្នុងការដាក់សំណើដេញថ្លៃ

ទម្រង់ទី ៣៣ ៖ សេចក្តីជូនដំណឹងស្តីពីការដេញថ្លៃសម្រាប់កិច្ចសន្យាការងារសាងសង់

ទម្រង់ទី ៣៤ ៖ សេចក្តីជូនដំណឹងស្តីពីការដេញថ្លៃសម្រាប់ការបញ្ជាទិញ

ទម្រង់ទី ៣៥ ៖ សេចក្តីជូនដំណឹងស្តីពីការដេញថ្លៃសម្រាប់កិច្ចសន្យាការងារសេវាកម្ម

ទម្រង់ទី ៣៦ ៖ សំណើដេញថ្លៃសម្រាប់កិច្ចសន្យាការងារសាងសង់

ទម្រង់ទី ៣៧ ៖ សំណើដេញថ្លៃសម្រាប់ការបញ្ជាទិញ

ទម្រង់ទី ៣៨ ៖ សំណើដេញថ្លៃសម្រាប់កិច្ចសន្យាការងារសេវាកម្ម

ទម្រង់ទី ៣៩ ៖ សេចក្តីប្រកាសស្តីពីក្រមសីលធម៌ ការមិនក្លែងបន្លំ និងការមិនប្រព្រឹត្តិអំពើពុករលួយ

ទម្រង់ទី ៤០ ៖ ប្រវត្តិរូបសង្ខេប (សម្រាប់កិច្ចសន្យាការងារសេវាកម្ម)

ទម្រង់ទី ៤១ ៖ តារាងសម្រាប់កត់ត្រានៅពេលបើក និងវាយតម្លៃសំណើដេញថ្លៃ

ទម្រង់ទី ៤២ ៖ របាយការណ៍ដេញថ្លៃ

ទម្រង់ទី ៤៣ ៖ របាយការណ៍តាមដានការដេញថ្លៃរបស់មន្ត្រីគាំទ្របច្ចេកទេស

ទម្រង់ទី ៤៤ ៖ លទ្ធផលកិច្ចសន្យា និងតម្លៃកិច្ចសន្យាការងារសាងសង់

ទម្រង់ទី ៤៥ ៖ លទ្ធផលកិច្ចសន្យា និងតម្លៃកិច្ចសន្យាការងារសេវាកម្ម

ទម្រង់ទី ៤៦ ៖ ផែនការការងាររបស់អ្នកទទួលការ

ទម្រង់ទី ៤៧ ៖ ផែនការការងាររបស់អ្នកផ្តល់សេវាកម្ម

ទម្រង់ទី ៤៨ ៖ លិខិតដែលបញ្ជាក់អំពីការសម្រេចយកអ្នកទទួលការ

ទម្រង់ទី ៤៩ ៖ លិខិតដែលបញ្ជាក់អំពីការសម្រេចយកអ្នកផ្តល់សេវាកម្ម

ទម្រង់ទី ៥០ ៖ ល័ក្ខខ័ណ្ឌនៃកិច្ចសន្យាការងារសាងសង់

ទម្រង់ទី ៥១ ៖ ល័ក្ខខ័ណ្ឌនៃកិច្ចសន្យាផ្តល់សេវាកម្មដែលមានលក្ខណៈជាកញ្ចប់

ទម្រង់ទី ៥២ ៖ កិច្ចសន្យាការងារថែទាំ

ទម្រង់ទី ៥៣ ៖ ព័ត៌មានកិច្ចសន្យា

ទម្រង់ទី ៥៤ ៖ ការកែសម្រួលកិច្ចសន្យា

ទម្រង់ទី ៥៥ ៖ របាយការណ៍រីកចម្រើននៃកិច្ចសន្យាការងារសាងសង់

ទម្រង់ទី ៥៦ ៖ របាយការណ៍បញ្ចប់កិច្ចសន្យាការងារសាងសង់

ទម្រង់ទី ៥៧ ៖ របាយការណ៍រីកចម្រើននៃកិច្ចសន្យាសេវាកម្ម

ទម្រង់ទី ៥៨ ៖ របាយការណ៍បញ្ចប់កិច្ចសន្យាសេវាកម្ម

ទម្រង់ទី ៥៩ ៖ របាយការណ៍សវនកម្មបច្ចេកទេស

 

ឧបសម្ព័ន្ធទី២ ៖ បញ្ជីលេខកូដលទ្ធផលគម្រោងស្តង់ដារ

១). បញ្ជីលេខកូដលទ្ធផលគម្រោងស្តង់ដារសម្រាប់គម្រោងហេដ្ឋារចនាសម្ព័ន្ធ ២).បញ្ជីលេខកូដលទ្ធផលគម្រោងស្តង់ដារសម្រាប់គម្រោងសេវាកម្ម